Melem Lek Tara izuzetnu pažnju posvećuje kvalitetu svojih proizvoda. Ukoliko se dogodi da ipak imate neku primedbu mi smo tu da je rešimo na najefikasniji način.
Postupak reklamacije
Ukoliko imate reklamaciju, žalbu, primedbu ili želite da izvršite povrat kupljenog artikla postupak je jednostavan:
- Molimo Vas da nam se javite na mejl adresu melemtarainfo@gmail.com sa obrazluženjem zašto reklamirate proizvod koji ste kupili kod nas. Molimo Vas da u prilogu pošaljete scan / fotokopiju računa / otpremnice koji ste dobili uz proizvod.
- Od nas ćete dobiti potvrdu o prijemu sa brojem pod kojim je zavedena u našem registru. Ovo je broj za praćenje statusa Vaše reklamacije.
- Vaše reklamacije će u najkraćem roku biti obrađene, a o odluci po Vašoj reklamaciji ćemo Vas obavestiti putem mejl adrese sa koje ste nam prosledili reklamaciju.
- Molimo Vas da se u putem mejla izjasnite na naš predlog o rešenju reklamacije. Operater će Vas po prijemu izjašnjenja obavestiti o preostalim koracima za uspešnu realizaciju reklamacije.
- Nakon što nam vratite artikl na koji ulažete reklamaciju poslaćemo Vam ili popravljen artikal ili nov ispravan artikal ili zamenski artikal za koji ste se opredelili ili ispravnu veličinu ukoliko ste dobili greškom drugu veličinu ili u slučaju da artikal nemamo više na raspolaganju, a Vi ne želite isporuku nekog drugog artikla iz našeg asortimana biće Vam izvršen povraćaj novca.
Uslovi za ulaganje žalbe, reklamacije ili primedbe
Imate pravo na žalbu, reklamaciju primedbu u sledećim slučajevima:
1. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučen proizvod ne odgovara naručenom.
2. U slučaju da prateća dokumentacija (račun) nije odgovarajući u bilo kom segmentu.
3. Ako je na proizvodu jasno vidljivo da ima grešku / manu i da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem tj postupanjem u skladu sa navodima u pratećoj deklaraciji već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
4. U slučaju nesaobraznosti u smislu odredbi člana 52 Zakona o zaštiti potrošača, a Vi ste se kao kupac ponašali sa proizvodom u skladu sa pravilima definisanim u deklaraciji svakog pojedinačnog proizvoda. U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca kurirskom službom Post Express sa kojom imamo ugovorni odnos.
Molimo Vas da nas u najkraćem roku a najkasnije u roku od 48h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate i prijavite reklamaciju. Možete da nam se obratite na email adresu melemtarainfo@gmail.com ili nas pozovite telefonom na broj +381 62 186 79 33 u periodu od 10:00 – 20:00h svakog radnog dana.
Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
OBAVEŠTENJE O VANSUDSKOM REŠAVANJU SPOROVA
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja sporova. Kompanija Melem Lek Tara je dužna da obavesti svoje klijente da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi vansudsko.mtt.gov.rs
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.).
Na osnovu odredbe člana 151. stav 3. Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021 od 11.9.2021. godine) obaveštavaju se potrošači da je Melem Tara Beograd u skladu sa odredbom člana 151. stav 2. Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021 od 11.9.2021. godine), obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Izvod iz Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021 od 11.9.2021. godine):
Pravo na vansudsko rešavanje sporova
Član 151.
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred telom.
Trgovac je dužan da na prodajnom mestu vidno i jasno istakne obaveštenje da je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora u skladu sa ovim zakonom može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Izuzetno od stava 4. ovog člana, u opravdanim slučajevima kada je predmet spora složen, rok od 90 dana se može produžiti za najviše još 90 dana, o čemu telo bez odlaganja obaveštava potrošača i trgovca.
Potrošač može odustati od daljeg učešća u vansudskom rešavanju potrošačkog spora do okončanja postupka.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se:
- za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- kod neposrednih pregovora između potrošača i trgovca;
- prilikom nastojanja sudija da spor u toku sudskog postupka reše mirenjem strana;
- u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača;
- u sporovima čija vrednost prelazi 500.000 dinara
- u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih pogodbi, usluga putovanja;